mandag den 5. marts 2012

Tilbage til fremtiden?

Overvej muligheden for, om mænd har en indre radar, hvori de kan mærke ens lykke.. Overvej om denne radar aktiveres ligesåsnart at lykken ikke er med dem..

Er der intet mere uimodståeligt end en tidligere flamme, der ikke er din længere?

Situation: Min ex flamme kyssede mig. Dette ville ikke normalt være noget at køre ud over, men når den ex flamme så tilfældigvis har været den sværeste nogensinde at komme over (-hvis jeg overhovedet på nuværende tidspunkt er kommet så langt), så er det ikke sjovt at lege længere.

Inden jeg blev vred, bandede ned i min pude og skældte ud på hele verdenen som havde den forrådt mig, overvejede jeg situationen fra vedkommenes side..

Følgende nøgleord: Usikkerhed, tiltrukket, tryghed og frygt?

Når nu vedkommende - som by the way, droppede mig - kan mærke at mit liv er på glatte skinner, det kører derudaf og jeg bliver flirtet med, så bryder han ind. Ikke før, ikke når jeg er længst nede, nej tak han vil selvfølgelig have den hurtigeste gnu i flokken..

Bliver han tiltrukket af at se andre bekræftige mig? Frygter han at 'miste mig' hvis han ikke bryder ind og gør mig til en krøbling - igen?
Ved han hvor meget jeg i virkeligheden stadig er vil med ham? Er der den mindste mulighed for at han stadig føler det samme? Var det et udbrud i følelser fra hans side (-eller kløede hans ædlere bare?)..

- Den sidste (og meget mulige løsning): Jeg er bare en total, komplet og uforandret idiot...

Ville jeg, hvis jeg så hvor ikke-vild han er med mig, hvor glad han var med andre og hvor meget han flirtede med dem, begynde at kysse ham? NEJ! Jeg ville aldrig i en million år turde gøre det af frygt for jordens største afvisning, er det mig der er forkert - eller ham der kan bebrejdes?

Nu efter skaden er sket, er jeg jo selvfølgelig blevet sat tilbage til position 0. Absolut lige så hovedkulds forelsket som første gang, ligeså jaloux og åndssvag som anden gang og fuldstændig latterlig når nu der er kommet en tredje gang.. Endnu engang, har jeg ingen selvkontrol over det..

- Er tredje gang så lykkens gang?

Skulle jeg / skulle jeg ikke?

Eller er joken bare kommet for langt ud, når vi rundet det magiske tal 3?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar