mandag den 26. marts 2012

Frys pikken ned?

Burde man gøre som Joey (FRIENDS)? Hvis man læser en uhyggelig bog, burde man så fryse den ned, sådan at den aldrig ville kunne gøre en noget ondt?


Hvis nu det ikke er en bog, men en mand, burde man så fryse ham ned (ikke bogstaveligt!) således at han ikke kan skade dig?


Min veninde og jeg fik snakket problemstillinger igennem tidligere i dag. Hvis nu en dreng man synes er lidt sød, har mulighed for (og højst sandsynligvis ville) skade dig, burde man så fryse vedkommende ud af ens liv?


Gode ting: Han ville helt sikkert (medmindre han er en douche eller gør det samme mod dig) opsøge dig, det sekund han opdagede hvad du gjorde. Ergo - opmærksomhed fra ham. 


Negative ting: Det eneste du gør det for er opmærksomhed, når du får den falder du ned i den samme rille og er derfor ikke kommet én meter længere frem end da du startede denne nonsens ting.


Formål: At få det bedre. 


Problemstilling: Du er skakmat?


Problemløsning: Læg dig ned i en seng med roser og dø.. Eller beslut dig for at fortælle ham for hvad der foregår / beslut dig for helt at droppe ham. 


Den sidste er helt sikkert nemmere, men er det dét værd? Hvad nu hvis han var 'the one'? 


Så hvor jeg står i denne suppedas? Lige præcis midt i sumpen der hvor jeg startede. Næsten ikke en meter klogere. Den proces der så står klart for mig, er at droppe ham, og derved være ligeglad med hans opmærksomhed. 


Advarsel: Denne åbenbaring er ubehagelig som sandpapir i skoen og bliver ikke bedre førend total frihed er opnået. Kold opmærksomhedstyrker om du vil. Av. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar