onsdag den 14. marts 2012

Hvorfor er mændenes taster, så absurd svære at ramme?

Kender i det når man aldrig får svar? Min veninde og jeg kom godt i gang med en samtale om mænd og deres skrivevaner. Vi har begge haft kærester der skrev hele tiden. Var der ikke et svar indenfor en time, så var der højst sandsynligt noget galt. Nu er situationen så vent, og vi venter begge i hundrede år på svar fra de mænd.. 
Hvordan kan det være at mændenes taster er så svære at ramme?
Vi blev enige om, at en undersøgelse måtte i gang..


Mission: Opklare mysteriet om mænd og skrivevaner
Spørgsmål: Hvorfor er det så svært for mænd at svare på mobilen?


Første mands svar: ''Fordi mobilen slukker..'' 
- Hertil skal det lige siges at hans telefon nok var fra hippiedagene, hvilket muligvis gør ham til en upålidelig kilde.. 


Næste mands svar: ''Fordi jeg hader at sidde sådan - han mimiker en meget besværlig og lang samtale på sms - jeg kan alligevel ikke se noget, så hvis jeg svarer dig overhovedet med mere end 5 sammenhængende ord, så er det fordi jeg kan lide dig.. '' 
- Rimelig pålidelig kilde.. 


Et andet eksempel på en mand: ''En der skrev alle de rigtige ting til mig, men mens vi var sammen var han en helt anden.. Slet ikke den han var på tekst..''
-Pålidelig kilde.. 


Tredje mands svar: ''Har du da skrevet til mig? (Nej, ingen fornærmede miner her, jeg har ikke skrevet)... Jamen altså nogle gange tjekker man den lige, glemmer den og så er den irrelevant et par timer efter''
-Pålidelig kilde.. 


Samtlige andre mænd: ''Det er det der med to ting på en gang.. Vi kan godt gå og tænke på jer hele dagen, være smask forelskede i jer, men når vi laver noget andet, kan vi altså ikke svare.. Stille og roligt glemmer man beskeden..''


Sidste mand: ''Vi gider ikke..'' 
Mig: ''Betyder det så at i ikke gider den pige der skriver, eller at i bare ikke gider skrive på mobilen?''
Sidste mand: ''Vi gider ikke skrive på mobilen.. Hvis nu de ringer er det en anden sag.''


Jeg vil hermed konstatere at der er to typer mænd, dem der skriver og dem der tvinges til det. 
Men er den ene bedre end den anden? Er dem der skriver bare nogle der har det hele i munden og intet i den virkelige verden? Som regel er de mænd der skriver meget med dig, uanset hvor de er, jo også dem der skriver meget uanset om du er der.. 
Er dem der ikke skriver nogle der har travlt med at leve i den virkelige verden og derfor ikke har tid eller lyst til at skrive - kunne man tilsvarende være sikker på at de ville leve fuldt ud i nærheden af dig? 


Summasumarum: Bare fordi manden ikke skriver, betyder det ikke at han ikke tænker på dig, eller at han ikke gider dig. Tvært i mod kan de sagtens tænke på os en hel dag (også selvom vi på ingen måde kan gætte os til det) mens de fx er på arbejde. 
Så ladies (inkl. mig selv), take a chill pill og nyd manden når han er lige foran dig.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar