mandag den 5. marts 2012

Sex a la carte?

Indtil for ganske nyligt havde jeg troet, at det ville være ganske umuligt for mig med lidt sex a la carte helt uden følelser og forpligtigelser.

Boy was I wrong!

Efter en relativ pause fra den seksuelle del af mit liv, blev jeg nu overrumplet og oplevede ting - ikke nødvendigvis nye, men nye
fordi at det var uden forpligtigelser og løfter.

Man kan jo altid diskutere om man så bliver billig, når man nu uden følelser deler ud af sit underliv, men her er og vil jeg være en trofast genbruger. Hvis det gik godt første gang, jamen så kan man vel godt igen?

Man skal nok passe på med ikke at lægge for meget i det, men husk lige engang, begge parter er mennesker, begge parter har behov og ikke nødvendigvis seksuelle.
Min nye ret på menukortet fungerer også ganske fint som en hyggesnack foran tv'et!

Motivationsfaktor?

Når nu jeg havde en mindre strejke, kunne jeg da godt finde på at spise lidt mere usundt, gøre lidt mindre ud af mig selv derhjemme og generelt bare sløse hen med lektier og regninger. Men nu?
Forklaring? Det er blevet spændende! Jeg ved ikke om telefonen ringer kl. 22:04 og roomservice kommer. Jeg har nu en grund til at holde mit sted pænt, holde mig pæn og uanset hvem der ser hvad man gør, giver det en helt anden selvfølelse.
At vide man er attraktiv og eftersøgt (også selvom det ikke er kærestehalløj) gør bare at man har en helt anden udstråling. Ens humør er uforklarligt oppe og hemmeligheden gør det bare SÅ meget sjovere. At flirte i det mørke, hvor ingen andre end ham og jeg ser hvad der sker, er noget jeg aldrig før har prøvet.

Og hvad sker der når man smiler, ser godt ud og føler sig attraktiv? Man tiltrækker...

Disclaimer: Lad være med at gøre det med en god ven, no happy ending..

En god sang: http://www.youtube.com/watch?v=cwHe0ddggig&feature=related

PS Hvorfor dufter mænd bare helt fantastisk?

PPS Husk nu for fanden at bruge kondom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar