mandag den 5. marts 2012

Er vi alle sammen penisforlængere?

Min mor og jeg har nu for syttenhundrede gang set det danske program Dagens Mand og er kommet frem til følgende konklusion: Alle kvinder er mænds penisforlængere.
Uanset hvor sød pigen kunne være, hvor køn, smilende, frisk og frejdig, var det irrelevant. Hvis ikke hendes kropstype passede sådan at manden kunne føle sig som den store, stærke kriger, så blev hun ikke valgt. Men mon ikke den gælder begge veje? For jeg har da ikke (indtil videre) oplevet at ville være med en dreng, hvor jeg ikke følte mig som en lille pettite han kunne holde om og passe godt på. Så egentlig må vi være en booster på deres mandighed, og de må være en booster på vores femininitet. Så kan utroskab egentlig være en aggressiv handling mod en manglende manddomsfølelse?
Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar