mandag den 5. marts 2012

Det smager godt, ikk?

Hvad er det man søger når man er trængende?

Nu har jeg personligt gået på tør bund i næsten to uger, hvilket for mig føltes som lang tid eftersom jeg havde en deltidsflirt-halvkæreste indtil da. Så nu hvor jeg har været nødt til at lukke for det varme vand, er konsekvensen jo også at jeg må bade i det kolde.

Mit dilemma: Trængende vs princip

I princippet er jeg ikke typen der føler mig beæret, smigret eller tiltalt af tanken om at have engangsknald. Jeg ser på det at være sammen med en person som noget intimt udsprunget af kærlighed. Ja ja, måske skulle jeg lige have advaret mod min chick flick udtale, men intet desto mindre ser jeg det som en lille brøk af kærlighed.
Derfor, vil det ikke kun være meget grænseoverskridende for mig at vise mig for en mand jeg lige har mødt, men vil det være tilfredsstillende for mig?

Er det virkelig bare en lettelse af tryk eller er det noget dybere?

Sex vs kærlighed

Sex er fedt ja, men er det fedt uden kærlighed?

Egentlig må det vel være et meget intimt spørgsmål. Et spørgsmål som hvert individ kender svaret på. Hvis man er ligeså tosset og fuldstændig i bedste stil bambi forvirret som jeg, er der vel kun en måde at finde ud af det på?

Der havde de voksne muligvis altid fat i noget: '' Hvordan ved du at du ikke kan lide det, hvis ikke du har smagt det?''

Jeg gætter på at den eneste løsning på mit problem derfor vil være at prøve om jeg kan lide smagen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar