lørdag den 2. juni 2012

Tøsesnak: Sephora Illum

Godaften til alle de fornemme damer derude,

Jeg tænkte på, at dele en lille oplevelse med jer alle. Der er åbnet en ny forretning i Illum - Sephora.
Hvis i ikke er bekendt med dette, så er det en kæmpe kollosal enorm forretning, beliggende i mange lande, med nogle ret anderledes (når jeg siger anderledes er det efter danske standarter) med nye spændende mærker. Nogle af jer vil nok kende dem fra online handler eller ture til fx USA. Det var der jeg lærte dem at kende. Nu skal det nok lige tilføjes, at når det kommer til makeup, har jeg en yderst usund appetit. Jeg forføres nok lidt for nemt, af cremer, parfumer og andet pynt til fjerene.

Sephora's eget mærke er til en rimelig pris og lidt over standart kvalitet, dog har jeg både gode og dårlige erfaringer med dette mærke.

Da jeg fik af vide, at de ville komme til KBH blev jeg elle vild. Så selvfølgelig var jeg da nødt til at tjekke butikken i Illum ud.

- Stor
- Masser af interessante mærker
- Lækkert design
- God betjening

Da jeg kommer ind mødes jeg af hjælpsomme, men ikke omklamrende ekspedienter. Min undskyldning for at handle, var at jeg manglende en matterende primer til sommermånederne (min hud har tendens til at være olieret i sommermånederne, og knas tør om vinteren - underlig kombi). NB! Har lige tjekket og primeren har fået helt fantastiske reviews.

En amerikans ekspedient anbefalede mig sephora's eget mærke, så tænkte jeg ville prøve den (95,-). Derudover fandt jeg en lækker showergel (25,-) med blåbær duft - manglede desperat! Dette er dog langt fra min pointe med denne blog.

Min pointe er, at hvis man tilmelder sig deres facebook side, kan man få opdateringer om tilbud osv. Denne gang var tilbuddet en prøve af Dior Addict Extreme læbestift i farven Fancy #536 (eller det var min, se evt. billedet). Derudover faldt jeg (på trods af min manglende ansigtsmakeup og den fact at jeg ikke havde været i bad endnu) i snak med ekspedienterne i dior. En fantastisk hyggelig dame - Gabriella - synes at jeg skulle prøve deres nye Diorshow New Look mascara - så selvfølgelig skulle jeg da også have en prøve af denne.

Af de to er læbestiften helt sikkert den lækreste! Indpakningen er fuldstændig identisk til den originale størrelse, dog selvfølgelig mindre. Jeg har smurt den i hovedet som en tosse hele dagen og den er super fantastisk! Tørrer ikke ud, holder farven godt og føles som om ingenting er på. Måske skulle det overvejes at snolde lidt? Ekspedienten - Gabriella - fortalte mig, at hvis dette var tilfældet, var der en ekstra bonus i alle køb over 245,- (hæng mig ikke op på det).

Mascaraen er en smule mere average. Den er lækker jo - selvfølgelig har jeg allerede prøvet den - men indpakningen er en click ting (hiv ud og ind ting), som jeg mistænker kunne åbne sig i en taske.

NB! Tilbuddet om Dior Addict Extreme gælder weekenden ud, og ja de har åbent søndag

Derfor de damer, hvis nu chancen var at der var en ligeså tosset makeup tøs derude, kan jeg varmt anbefale en tur i det nye skønhedsunivers i Illum.

Ps. Florence and the machine - Spectrum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar