onsdag den 18. april 2012

Uendeligheds trappen

For at være helt ærlig, har jeg ingen idé om hvad jeg skal skrive.. Egentlig skal  jeg jo ikke skrive noget. Formentlig ville mange mene, at jeg ved at undlade, ville redede verden fra en del pludder. Dette er dog ikke en bedrift der er yderst urealistisk samt formentlig, helt og adeles, komplet uopnåeligt. Det ville nemlig kræve en masse fra min side, jeg skulle holde min kæft. Latterligt. Til grin.

Okay, jeg kunne måske skrive om humørløftere (eftersom jeg jo tydeligvis er i så lækkert et af slagsen)?

1. Blomster
Jeps, så latterlig og triviel er jeg altså. Der nåes et maksimum kapacitet af lykke i mit liv, når jeg en tilfældig onsdag vader ned gennem strøget og får gratis blomster af den søde blomsterdame.
(at en eller anden random kælling så huggede dem foran mig og jeg fik nogle trøste nogle, undlader jeg at fortælle for meget om)

2. Chokolade
Endnu en gang, strike out! Ja ja, jeg vælter kegler her. Chokolade, endorfiner, blah blah. Basic - drenge når vi har pms, så skaf os den der dejlige fra netto, 70% kakao med appelsin. Det hjælper.

3. Manden
Det her er total nyt og revulotionerende, men bare prøv det. Sig: Du er sød!
Det er omend ikke mere latterligt end den foregående, men der skal 1000 gode ord til at veje op for et negativt og eftersom vi er i dårligt humør, har der nok været et negativt ord eller to. Du er dejlig, Hej basse, et lille kys på kinden er også ting der virker i denne sammenhæng.
Ps dette virker også for veninder eller andre tætte.

4. Veninden
Giv den kjole, lipgloss, hårspray, hår elastik, film, dvd, ipod eller andet, tilbage som du tidligere har lånt efterfulgt af følgende kommentar: ''Tusind tak for lån, det var super dejligt, du reddede min dag!''
Muligvis åndssvagt (som alt andet indtil videre), men vi får det bedre ligeså snart vi kan se, at vi har hjulpet en anden.

5. Sangen
Spil Beyonce - Love On Top flere gange.. Eller find flere sange af samme dur, der løfter dit humør og bliv ved til det føles godt! Dog har man oftest en tendens til, at sætte en smule mere aggressivt musik på, når man er midt befindende i et univers af negativitet.

6. Stop
Bare stop. Stop nu det negative lort. Intet godt kommer ud af det. Folk omkring dig søger væk. Hvem gider også stå frivilligt midt i en vulkan ? Dem der gør burde du nok smide væk, for de er sgu ikke for smarte..

Nu sover jeg den ud, på trods af min tidligere engelsk læres gode råd om;  aldrig at sove når noget går dig på.. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar