søndag den 25. september 2016

Søndags sladder ....

Antal succes oplevelser som kæreste denne weekend:
5

Antal ømme muskler:
639

Antal brækkede knogler:
0 (næsten et mirakel!)

Antal cigaretter:
5

Super weekend! Denne weekend var den Mr. Big fik sin fødselsdagsgave i form af en masse oplevelser. Den blev kickstartet med en tur i Operaen - Svanesøen. Smuk dans og vidunderlig musik, scenografien er jeg ikke sikker på jeg elsker. Den er lidt kold til mit romantiker hjerte.
Lørdagen fik vi klatret for første gang for ut. Jeg kom 11 meter op uden at falde og uden at brække knogler eller brække mig udover alle de andre = succes!
Frokost på papirøen - fyldt med hipstere og dyr mad, men nu har vi prøvet det.
Aftenen stod på sushi i Store Kongensgade - endnu en succes! Manden sagde at det var den bedste sushi han længe havde fået. Selvfølgelig er mit ego nu på størrelse med Sjælland.. Det skal nok komme hurtigt ned i løbet af mandagen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar