lørdag den 17. september 2016

Gæt hvad jeg fandt i glemmekassen ? - Mig!

Ja hvad kan jeg sige? Det er 3 år siden jeg sidst har skrevet. Ærligt så havde jeg glemt alt om bloggen indtil for et par minutter siden, men når den der kildrende fornemmelse kommer i ens ''hmm hmmm'' og lysten til 'selvstændige' cigaretter opstår, så er det nok lige værd at tage blive hængende et ekstra sekund. En del er sket siden sidst. Ærligt, er der sket helt vanvittigt meget.
Alt i mellem der og til nu er det gået op for mig, hvor lidt vi helt reelt taler om de helt bundægte, vanvittige, hudløse problemer og tanker vi får i hverdagen. Det er sgu da for dumt?! Jeg vil gerne væde med at vi alle render rundt med de samme tanker og følelser, men alligevel så går vi alle og føler os alene.

Såeh, skal vi ikke begynde at tale om det?

Det tror jeg vist nok!

Bliv hængende på kanalen til flere blogs fra en helt almindelig pige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar