fredag den 28. september 2012

REN hud ?

Når nu regnen banker ned udenfor flere dage i træk, kan ens humør godt dale lidt, på trods af at alting er ret optimalt for tiden.. Heldigvis er der fantastiske hjemmesider, med løfte om 1-2 dages levering og lækre produkter. Så hvorfor ikke bruge sin tid på det? Jeg blandede gennem et par youtube makeup guruer og fandt nogle produkter jeg lige blev nødt til at prøve. 
Eller rettere, et mærke jeg var nødt til at prøve. Se lige for tiden er jeg begyndt at fundere. Det begyndte den første dag det gik op for mig, at jeg bliver ældre og en eller anden dag vil få rynker. Yep, det er et forhånds wakeup call. Ole Henriksen (ja, rugbrød er absolut, uden undtagelse, helt fantastisk) sagde på et tidspunkt at vi alle burde investere i en rynkecreme, og at man burde begynde i 20 års alderen. Eftersom jeg på nuværende tidspunkt - et lille stykke tid endnu - er 21 år, måtte det jo så være nu jeg begyndte at tænke. 
REN.. Ren hedder mærket. Det er faktisk et ret lækkert mærke, hvis man er med på hele økologi-alt-skal-være-lækkert bølgen. Der er ingen parabener, sulfater, mineral olier, petrolatum, syntetisk duft, t.e.a. , d.e.a. (hvad end det er), glycols silicone osv. i produkterne. Deres emballage er miljøvenlig.. Alt dette lyder jo fancy og lækkert, men prisen er så også medium derefter. 
Nååh, skal vi ikke rykke over til den sjove del? 

REN udsender en masse produkter. En masse lækre produkter, I might add. Jeg valgte to. Dels fordi at cremen koster 249,- og masken 289,- på nicehair.dk (lige pt er der 100,- af ved køb over 500,- bonus!) og dels fordi at jeg ikke kunne retfærdiggøre flere køb, når jeg lige har forkælet mig selv med decleor tonic og rens for nyligt. 

REN t-zone balancing day fluid 249,- 
Cremen er en matterende creme til oliet/kombineret hud med tendens til udbryd. Ergo en slags ungdomscreme for os post teenage piger der stadig døjer lidt med den tilbagevendende bums hist og her.  
Den siger at den skal balancere huden og mattificere huden. Balancen vil man jo forhåbentlig opleve efterhånden, matterende effekt burde ses med de samme. 

REN glycol lactic radiance renewal mask 289,-
Ansigtsmasken sidder jeg og prøver 'as we speak'. Det den påstår er, at exfoliere blidt og derved fjerne døde hudceller, forny huden, bekæmpe rynker (rugbrød), give en fantastisk glød og selvfølgelig bekæmpe urenheder. Bom bom. Det er noget af en mission den har foran sig, den stakkels maske. 
Ifølge min kilde skulle den give den der fantastiske hollywood glød til huden. 
Indtil videre: 
Man renser selvfølgelig først. Dernæst.. Den dufter ikke specielt godt, men heller ikke ubehageligt. Mere som appelsiner der har ligget 2 dage for længe. Det er lidt ligesom at putte en tyk olie på.. Honning måske? Det prikker en lille smule, men ikke ubehageligt. Til slut skal den renses af med en lille bomuldsklud man bliver givet med cremen. 


Masken gør ikke umiddelbart det vilde ved første blik, men følelsen tyder på at den laver noget. Ens hud føles som om du har skrubbet på den længe, ren og ny. Jeg tror lige jeg giver den og cremen et par uger og så vender tilbage med en bedre slutning. Dog kommer der umiddelbart tumbs up herfra ! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar