lørdag den 29. september 2012

Decleor ?

Lige for tiden er jeg gået i et 'lækre produkter garanterer mig sikkert bedre hud' humør. Så selvfølgelig skal renseren også lige have en post! Decleor er et super lækkert (og dyrt) mærke, der danner deres produkter baseret på aroma terapi.
Det jeg bruger fra dem er deres Aroma cleanse mousse démaquillante (foaming cleanser), der er beregnet til at rense alle hudtyper. Man fugter ansigtet og masserer cremen ind til den skummer, dernæst renser med varmt vand. Rimelig standart..
Duften er skarp, frisk og meget speciel. Ikke den standart duft jeg tit falder over i produkter. Men den bliver ikke særlig længe på huden, så det gør mig intet.
Den smukke perlemor creme renser min hud og bagefter, at have brugt den, er jeg slet ikke i tvivl om hvor ren den er! Effektiv må man give den, og jo, den fjerner bare lige det ekstra de andre ikke formåede.
Minus ved den er, at den skummer altså bare ikke særlig meget. Når jeg tænker skum, tænker jeg julemandsskæg af bobler.. Det sker bare ikke her. Der kommer en lille bobbel hist og her, men slet ikke noget der lægger op til ballade.
Konklusion: Super nice, fjerner det meste, lækker at bruge, lidt skum, dyr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar