søndag den 12. august 2012

Han kommer når du mindst venter det?

De siger altid, han kommer når du mindst venter det. Det må være løgn. Personligt kan det falsificeres. Der er nemlig på ingen måde charme over mit kaotiske liv. Økonomien hænger i læser grundet for mange, ganske uskyldige, men total nødvendige indkøb. Der er ikke handlet mad ind i flere dage, så morgenmaden står på gammel tortelini. Boligen skal skiftes ud på 2,5 uge. Skolen starter 3 dage før end flytningen. Hvis ikke der bare står en lille smule kaos skrevet hen over skærmen nu, så må jeg erklære mig fallit.
Så nu hvor tanken slog mig, undrer jeg mig virkelig. Når vi piger er i nød sker det aldrig! Derimod, når vi har fundet en vi gider i mere end ti minutter og de andre drenge får nys om det, sker det. Drengene sniffer duften af optaget op, som en løve dufter sit bytte.
Hvad er det? Tanken om, at de ikke kan få os og vi derfor er en sikker flirt? Tanken om at de umuligt kan få lov til at binde sig, hvilket bare gør det så meget federe.
Nu jeg tænker over det. Så passer det ikke en fis at han kommer når man mindst venter det. Timingen er bare altid dårlig.

Panamah - DJ Blues 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar