mandag den 8. oktober 2012

REN !

Tidligere har jeg blogget kort om REN hudpleje produkter. I blev lovet, at jeg ville vende tilbage med større erfaring om produkterne.

REN Glycol Lactic Radiance Renewal mask  289,- på nicehair.dk
Jeg må indrømme, at jeg er imponeret. I går brugte jeg masken igen, igen. De der små irriterende hudorme der ikke rigtig kan gøres så meget ved, var formindsket markant og antallet skåret gevaldigt ned. Min hud ser mere frisk ud efter at have brugt den et par gange.
Duften er af appelsin (efter min mening en lidt funky appelsin, men ikke desto mindre appelsin) og konsistensen samt farven er som tynd honning. Den kan godt prikke lidt i huden når man først påfører den. Husk at rense huden først! Du får mest optimal virkning hvis den virker på din nøgne hud, i stedet for et lag makeup (doh).

REN T-Zone balancing day fluid 249,- på nicehair.dk
Ang. deres creme, så har jeg brugt den lige siden. Den er fantastisk til at gå ind og lave balance i huden således, at jeg ikke skinner med det samme min dag starter. Jeg kan faktisk gå en hel dag uden at genopfriske min pudder hele tiden.
Der er dog det, at det er en balance creme og ikke en øjeblikkeligt matterende creme, hvilket vil sige, at den lige skal have en uge til halvanden for at få en virkning man kan se. Des længere tid man lader den virke, des bedre.
Duften er dejlig mild og umiddelbart er det første der slår mig, en smule lavendel. Men en meget anonym duft, der forsvinder igen.
Konsistensen er let og luftig. Den trænger hurtigt ind i huden og virker bedst hvis man masserer den ind i cirkler. 

Med ingen af produkterne har jeg oplevet at slå ud, tvært i mod. Siden jeg er begyndt at ændre min hudpleje rutine, har jeg set en kæmpe forskel i huden.

De er dyre, jo. Men effektive! Så hvis du har lidt ekstra lige at smide efter luksus, kan den helt sikkert anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar